Doprava a platba

Doprava

Česká republika

Česká pošta - Balík Na poštu
Předem převodem - 110 Kč vč. DPH
Dobírka - 160 Kč vč. DPH

Česká pošta - Balík Do ruky
Předem převodem - 120 Kč vč. DPH
Dobírka - 170 Kč vč. DPH

Při odeslání objednávky budete informováni emailem nebo sms.
Doručení do 24 hodin od expedice a možnost sledování stavu dopravy.

 

Slovensko

Česká pošta - Obchodní balík
Předem převodem - 13 € vč. DPH

Při odeslání objednávky budete informováni emailem nebo sms.
Doručení do 4 dnů od expedice a možnost sledování stavu dopravy.

 

 

Platba

Možnosti platby

Bankovním převodem
Částka se posílá před odesláním obrazu bankovním převodem na náš účet. Obraz je ihned odeslán po přijetí částky na náš účet.
Číslo účtu: 1736257073 / 0800 
Banka: Česká spořitelna, a. s. 

Dobírkou
Částka se předává hotově dopravci.

Hotově (Osobní vyzvednutí)
Částka se předává hotově Vilíkovi.
Termín osobního vyzvednutí zboží je nutné předem domluvit emailem, nebo telefonicky.
Adresa: Martin Krajíček, Holečkova 165/125, 150 00 Praha 5
Mobil: +420777957043
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

Důležité! Převzetí zboží

Prosím, věnujte převzetí zboží dostatečnou pozornost. 
1. Zkontrolujte neporušenost obalu zboží, zboží s evidentně poškozeným obalem nepřevezměte a kontaktujte nás!
2. Částečné opatrné rozbalení zboží za účelem vyvrácení podezření z mechanického poškození je možné za přítomnosti dopravce.
3. V případě spěchu ze strany pracovníka dopravní služby, převezměte zboží s písemnou výhradou do přepravního listu: nebyla umožněna kontrola mechanického nepoškození zásilky. Nepřevezme-li kupující zásilku z vlastních důvodů (například není trvale přítomen na uvedené adrese, nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s případným opakovaným dodáním v plné výši. 
4. Vybalení zboží proveďte ihned jak je to možné, pokud zjistíte mechanické poškození ihned kontaktujte dopravce, aby Vám vyhotovil záznam o poškození. U České pošty je možné uplatnit reklamaci do dvou dnů od převzetí zboží na kterékoliv poště. Je potřeba buď donést celou zásilku nebo prokázat poškození důvěryhodnými fotografiemi. Češká pošta s vámi sepíše reklamační zápis. Zároveň nás neprodleně kontaktujte. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.